Jom Sembang!


ShoutMix chat widget

My Bumblebee....

Thursday, March 17, 2011

learn from mistake..

hari ni aku nak bertolak g indon..ade urusan nak kne selesaikan..kmungkinan besar nnt hari isnin aku x msuk ngaja..dah terrrrr misss laa kelas 3 intisor ni..3 mase plak tu~maafkan ustzh yer..
hari ni aku belajar sesuatu~trust other...
mungkin kbiasaan aku unt buat kept sdiri,percvaya kputusan sdiri dan bertindak dengan cpat tanpa berfikir panjang~YES that is sooo me...\
aku belajar byk hri ini~i have to trust other...,..
trust is stronger than believe..trust is more like u putting all ur life to him..putting all urself to him..dat is quite hard for people like me..but today i learn to TRUST more than believe
case 1:
Aku nak cek in td ttbe aku dpti aku x tmpah luggage..so cnelaa aku nak bwak beg gabak aku ni kan..so aku jump 3 kawan aku ni~A,I,dan Q aku tgk Q bwak luggage besao..so cne aku nk tmpg dy..and I dan A ni kgsi luggage 20 kg unt mreka berdua...aku mcm terpikir..cne laa aku nak tmpg dorg..mmg xdpet laa..so aku pun bergegas pnjm dwet ngn Q nnt berharap nant banker aku byr..so aku pnjm dwet ngn Q aku punyelaa bergegas sb makcik jaga kaunter tu dah pgg paspot aku dan aku mmg mngelabah smp ke otak..so aku pun byr..Tym tu si A dan I soh aku calm down dy bleh setel sme..aku mcm cne??paspot dh kne pgg aku dh cuak aku pun x cye cne dorg nak setelkn bnde ni~
stlah sesi cuak mngglabah tu berlalu~si I pun ckp..sape gne lugage kite??aku kngsi lugage ngn Q..hah si A pun tak gne luggage tu sb mnumpg lugage aku~so sbnrnya lugage yang si I dan A punye x digunakan pun~dan aku byr 50 rm free2 sb kegelabahan aku dan kecuakan tanpa otakku tanpa aku pcaya si A dan I ckp td nak bncg