Jom Sembang!


ShoutMix chat widget

My Bumblebee....

Tuesday, April 5, 2011

Berkali2 ku cuba

Sesuatu yang tak disangka
Seringkali mendatangi kita
Itukah suratan dalam kehidupan
Atau hanya satu kebetulan

Kita asyik membicarakan
Persoalan hidup dan pilihan
Sedang kejujuran semakin berkurang
Masih tiada bertemu jawapan

Walau kita dihadapkan
Dengan berbagai pilihan
Mengapa sering terjadi
Pilihan tak menepati

Hingga amat menakutkan
Menghadapi masa depan
Seolah telah terhapus
Sebuah kehidupan yang kudus

Pertemuan sekali ini
Bagi diriku amat bererti
Tetapi ku bimbang untuk menyatakan
Bimbangkan berulang kesilapan


Dari malam tadi aku tak dapat tido,berfikir...tak tahulaa kenapa semenjak dua menjak ni aku punya mental state memang tak stabil,i really need company..
kenapa lagu ni bermain kat fikiran aku malam tadi..bukan aku menyatakan pilihan hatiku yang tidak tepat,tetapi betapa aku takut untuk menghadapi plihan yang telah dibuat..mungkin berulang kesilapan sehingga aku tak mampu memaafkan diri aku sepanjang hayat aku dan menanggung sesalan seumur hidup...well,its normal bagi seorang yang nak bertukar title macam aku konpius dan bimbang..tapi semoga tak tercalar tauhidku..segalanya adalah ketentuan dan kehendak Allah..yang pasti Allah pasti bersama aku~

Sekarang aku tengah tggu turn aku untuk masuk kelas 3 itqan..without knowing apa nak diajar kejap lg..i just let myself drown